EVERNESS FESZTIVÁL - WORKSHOP PARTNERI INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS
Az Everness Fesztivál szervezőiként idén is várjuk azon Workshop Partnerek jelentkezését, akik saját helyszínnel szeretnének hozzájárulni vendégeink önfeledt szórakozásához.
A résztvevő Partnereknek lehetőséget biztosítunk arra, hogy a jól bevált eszközök mellett olyan új technikákkal, módszerekkel ismertessék meg vendégeinket (spirituális, tudományos, egyéni vagy csoportos foglalkozások, meditáció/elmélyülés, családállítás, jóga, szertartások, légzéstechnikák, különböző mozgásformák, zenei, táncos foglalkozások), amelyek hozzájárulnak az egészséges életmód, az önfejlesztés, a feltöltődés, és a külső-belső harmónia megteremtéséhez.
A rendezvény időpontja: 2025. június 24-30.
Kapunyitás: június 24. (kedd) 12.00 óra
Zárás: június 30. (hétfő) 12.00 óra
Építési nap: június 23. (hétfő)
Bontás: június 23. (hétfő) 12.00 órától
A helyszín pontos címe: Siocamping
8600 Siófok-Sóstó, Pusztatorony tér 1.
https://siocamp.com
Várható résztvevői létszám: napi 4000 fő
Szervező: InSpiral Event Kft.
1039 Budapest, Zrinyi utca 32..
Ügyvezető: Háger-Veress Ákos
Elérhetőségek:
E-mail: info@everness.hu
Web
Facebook
EVERNESS FESZTIVÁL 2025 WORKSHOP PARTNERI RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
NYITVATARTÁS
2025. Június 24. (kedd) 12.00 óra és június 30. (hétfő) 12.00 óra között.
Workshop Partneri kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.
A rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a napi nyitvatartási idő 10:00-19:00 óra között kötelező. Ennél korábban és később (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) is van lehetőség a nyitvatartásra (és ezzel együtt programok, előadások és workshopok tratására), amennyiben az nem zavarja a vendégek nyugalmát (pl. hangos zene, hangosított előadás).
ZAJ ÉS HANGRENDELET
Reggel 7:00 és 9:00 között a CSENDES ÓRÁK időszakát tartjuk a Rendezvény teljes területén. E két óra alatt meditációs, hangfürdős foglalkozások tarthatóak, azonban tilos bárminemű hangoskodás, vagy hangosítás használata.
A nagy hanggal járó terápiák, workshopok, erősen kihangosított beszéd, hangos zene vagy hangszeres zenélés csak 18:00 és 22:00 között engedélyezett.
A hangos tevékenység 24:00 óra után hatóságilag TILOS! A Rendezvény ideje alatt a Szervezők egy külön erre a feladatra kijelölt csapata (szükséges eszközökkel) ellenőrzi az összes helyszín hangerejét és amennyiben az túl hangos, úgy azt jelezni fogják a kapcsolattartó vagy helyszín felelőse felé.
ÉPÍTÉS, BONTÁS
Építési nap (workshop sátor telepítése, berendezése, dekorálása):
június 23. (hétfő) 9:00 - 21:00 óra között.
Zárás (workshop sátor, berendezések, dekoráció bontása): június 30. (hétfő) 12.00 órától.
AUTÓ- ÉS TEHERFORGALOM
A rendezvény ideje alatt a rendezvény területén az autós- és teherforgalom a Workshop Partnereknek TILOS. Személygépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehetséges (kizárólag az előre leadott rendszám alapján). Parkolás a rendezvény területén belül 1 db személygépjármű számára a saját bérelt parcella területén ingyenes (a parcella kiválasztáskor ezt is érdemes figyelembe venni). Amennyiben a WS Partner installációja ezt nem engedi meg, úgy a parkolás a Rendezvény területén belül (egy gépjárműre) DÍJKÖTELES, amelynek összege 20.000 Ft (+Áfa). A gépjárművel a Rendezvény ideje alatt a közlekedés szigorúan tilos.
A WORKSHOP SÁTORRAL TÖRTÉNŐ KITELEPÜLÉS RÉSZLETES FELTÉTELEI
Kis Workshop Partneri Kitelepülés
Minimum 25 m2-es és maximum 100 m2-es helyen előre - a rendezvény honlapján és applikációjában - meghirdetett programmal, előadással történő kitelepülés. Hangosításra van lehetőség (ennek maximális erőssége nem haladhatja meg a 65 decibelt), azonban a használni kívánt eszközök kapcsán a hangerő és áramfogyasztás tekintetében a Szervező szakembereinek jóváhagyása szükséges.
A minimum 25 m2 (5x5-ös), fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása/bérlése során műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat megléte kötelező. Amennyiben az eszközt a Szervező adja bérbe, úgy azok rendelkeznek a szükséges műbizonylattal, saját sátor esetén a Partner felelőssége ennek beszerzése.
Egyéni foglalkozás/kezelés esetén a WS Partner díjat számíthat fel a Vendég részére.
Termékárusítás engedélyezett.
Nagy Workshop Partneri Kitelepülés
Minimum 100 m2-es helyen előre - a rendezvény honlapján és applikációjában - meghirdetett programmal, előadással történő kitelepülés. Hangosításra van lehetőség (ennek maximális erőssége nem haladhatja meg a 75 decibelt), azonban a használni kívánt eszközök kapcsán a hangerő és áramfogyasztás tekintetében a Szervező szakembereinek jóváhagyása szükséges.
A minimum 100 m2, fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása/bérlése során műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat megléte kötelező. Amennyiben az eszközt a Szervező adja bérbe, úgy azok rendelkeznek a szükséges műbizonylattal, saját sátor esetén a Partner felelőssége ennek beszerzése.
Egyéni foglalkozás/kezelés esetén a WS Partner díjat számíthat fel a Vendég részére.
Termékárusítás engedélyezett.
A Workshop Partner jelentkezése két lépcsőben kerül elbírálásra.
A bemutatkozás alapján a Szervezők eldöntik, hogy a lehetséges Partner illik-e a Rendezvény koncepciójába.
Elfogadás esetén a Workshop Partner teljes és részletes programbontásának (előadók bemutatkozása, fotói, részletes program) leadási határideje 30 naptári nap, de legkésőbb 2025. április 30.
Ezzel párhuzamosan a megjelenés részletes feltételeinek Szerződésbe foglalása (pl: helyszín, bérletek száma, eszközök bérlése) és a számlázás is zajlik.
A jelentkezés csak abban az esetben tekinthető véglegesnek, ha a teljes részvételi díj (területbérlés, bérletek és bérelt eszközök) számla ellenében kifizetésre került.
A WORKSHOP PARTNERI KITELEPÜLÉS DÍJA
A terület bérleti díjának alapja a teljes parcella vagy terület, amit a Partner használ. Ebbe bele tartozik a sátrakkal fedett terület, az egyéb még használandó területek és a backstage is. Így lehetőség van arra, hogy a bérelt területen lakósátor épüljön vagy a Partner gépkocsival parkoljon (ebben az esetben csak a Rendezvény végén, a bontás megkezdés után tudja elhagyni a területet). Ennek feltétele, hogy a backstage legyen jól elhatárolható az előadói tértől, az utcafrontról ne lehessen belátni.
Workshop Partnereink a II-es zónában tudnak parcellát bérelni. Ennek bérleti díja bruttó 6.000 Ft/m2, azaz egy 30 m2 parcella bérleti díja bruttó 162.000 Ft.
Amennyiben a Workshop Partner nem végez semmilyen fizetős szolgáltatást (egyéni kezelést) és nem árusít semmilyen terméket, azaz a területen CSAK INGYENES workshopok és előadások tartására kerül sor, úgy 25%-os terület bérleti kedvezményt kap.
A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor, padozat, sörpadszett) bérleti díját, valamint a rendezvényre érvényes WS Partneri bérletek árát.
A Workhsop Partneri helyek bérleti díja tartalmazza:
- bérelni kívánt terület használata, amelyre saját vagy bérelt sátor/stand/jurta állítható fel,
- 1 db 230V-os áramvételezési lehetőség, a helyszíntől maximum 20 m-re,
(Az erre csatlakozó hosszabbítónak legalább IP44-esnek kell lennie, az összes a Workshop Partner által használt egyéb elosztónak és hosszabbítónak kültérinek kell lennie. A lámpák, egyéb elektronikai eszközök megfelelő biztonságáért a Partner felelős. Amennyiben azok nem a szabványoknak megfelelő vagy nem megfelelő állapotú eszközök, úgy a Szervező felszólíthatja az eszköz használatának befejezésére. Amennyiben a felszólításnak nem tesz eleget a Partner, úgy az áramellátását a Szervező szüneteltetheti. Abban az esetben, ha nem megfelelő állapotú eszközök miatt a Rendezvénynek vagy harmadik félnek kára keletkezik, úgy az eszköz tulajdonosa köteles a kárt teljeskörűen megtéríteni.)
- díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt területen.
A bérelt terület átvételekor 50.000 Ft Hulladékgazdálkodási letéti díj fizetése kötelező, amely teljes egészében visszajár, amennyiben a terület tisztán (szemét és hulladék nélkül), rendezett állapotban kerül visszaadásra a Szervező részére.
BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK
3x3 sátor: 60.000 Ft + ÁFA
6x3 sátor: 100.000 Ft + ÁFA
5x5 sátor: 185.000 Ft + ÁFA
5x10 sátor: 370.000 Ft + ÁFA (2db 5x5-ös összefűzve)
10x10 sátor: 525..000 Ft + ÁFA
10x15 sátor: 740..000 Ft + ÁFA
5x5 padozat (fa padló): 130.000 Ft + ÁFA
5x10 padozat (fa padló): 260.000 Ft + ÁFA
10x10 padozat (fa padló): 420.000 Ft + ÁFA
10x15 padozat (fa padló): 560.000 Ft + ÁFA
Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 8.000 Ft + ÁFA / szett
(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.)
BELÉPŐ A SZEMÉLYZET RÉSZÉRE
A közreműködői heti bérlet ára bruttó 50.000 Ft/fő, ami a Rendezvény teljes idejére (építés és bontási napot is beleértve) érvényes. A bérletek maximális száma a kitelepülés méretének függvényében:
Kisméretű workshop sátor esetén (5x5-ös sátor): maximálisan megvásárolható kedvezményes bérletek száma 6 db
Közepes workshop sátor esetén (5x10-es sátor): maximálisan megvásárolható kedvezményes bérletek száma 12 db
Nagy workshop sátor esetén (10x10-es sátor): a maximálisan megvásárolható kedvezményes bérletek száma egyedi megállapodás alapján történik
A Workshop Partnereknek lehetőségük van kedvezményes napijegyet vásárolni bruttó 15.000 Ft/nap áron. Ez CSAK azon közreműködők részére lehetséges, akik csak 1-2 nap erejéig vennének részt a rendezvényen és ezalatt előadást/workshopot tartanak. Ezek minden esetben egyedileg kerülnek elbírálásra.
A karszalag NEM átruházható, ezért kérjük, olyan személyzetet válassz, aki a Rendezvény teljes ideje alatt segítségedre lesz.
A TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK
A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezni kell a saját tevékenységi körnek megfelelő érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.
A csak szolgáltatást végző vállalkozásoknak (egyéni kezelés, masszázs, henna, stb.) nincs bejelentési kötelezettségük.
A kereskedők (árusok) számára, a bejelentés módja továbbra is változatlan. A gazdasági társaságok kizárólag elektronikusan, a cégkapun keresztül tudják bejelenteni, míg az egyéni vállalkozók ügyfélfogadási időben személyesen, postán, vagy elektronikusan szintén ügyfélkapun keresztül.
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló jogszabály határozza meg.
Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton lehetséges.
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741
NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számla: HU97100320000107606400000000
Bővebb felvilágosítás:
Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120
ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT
A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy Partnereink gondoskodjanak értékeik biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a Szervező nem vállal felelősséget.
SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM
A Rendezvény WS Partnerei kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, stb.) szelektíven gyűjteni (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális), valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.
Minden Workshop Partner köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni. A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását a Rendezvény Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.
Takarítási és környezetterhelési díj:
A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja bruttó 50.000 Ft.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a WS Partner területének működése továbbra sem felel meg a Rendezvény szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, bruttó 100.000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra.
FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS
A Rendezvényen készpénzmentes fizetési rendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, amelynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató WS Partnernek kötelező.
Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása szigorúan TILOS.
A jelentkezés elfogadása után a Rendezvény Szervezője a Jelentkező (Workshop Partner) céges adatait továbbítja a készpénzmentes fizetést biztosító cég részére, ahol elkészítik az elektronikus szerződést. Ennek (online) aláírása elengedhetetlen feltétele annak, hogy a WS Partner fizetős tevékenységet vagy szolgáltatást végezhessen. A terminál díja 6.000 Ft + Áfa, amely automatikusan kerül levonásra a Rendezvény után, a WS Partner bevételének kiutalásakor.
A POS terminál használatáról a Rendezvény kezdete előtt (a terminál átvételekor a helyszínen) a terminál üzemeltetője oktatást tart, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt is. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.
A rendszerhasználati díj a bruttó bevétel 5,5%-a, amely automatikusan kerül levonásra az elszámolás során. A terminálon befolyt (5,5%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére a Rendezvényt követő 10 napon belül kerül sor átutalással, a WS Partner által a jelentkezéskor megadott bankszámlaszámra.
A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadás) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik. Ennek betartása a Partner felelőssége.
SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN
Azok a WS Partnerek, akik a Rendezvény területén bérelnek szállást, az építési napon elfoglalhatják a szállásukat.
Sátorozás: Workshop Partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén.
***
Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen együttműködnél velünk, akkor jelentkezz az alábbi linken található űrlap kitöltésével:
WORKSHOP PARTNERI JELENTKEZÉSI LAP
A beérkezett jelentkezések elbírálása folyamatosan történik. A jelentkezés elbírálásának eredményéről, valamint minden további információról és teendőről e-mailben értesítünk. Kérjük, hogy a kommunikáció átláthatósága és tervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot, így a megállapodás részletei minden résztvevő számára pontosan nyomon követhető lesz.