Miraculum Alkotótér - INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS
"Az ember, aki a kezével dolgozik, munkás;
az ember, aki a kezével és az agyával dolgozik, mester;
de az ember, aki a kezével, az agyával és a szívével dolgozik, művész. "
― Louis Nizer
Az Everness Fesztivál méltó teret biztosít a művészi önkifejezésnek,
a kreatív alkotásnak, a színeknek és formáknak.
A Miraculum Alkotótér teremti meg a lehetőséget a Fesztivál látogatók számára,
hogy gyakorlati, tevékeny alkotással éljék meg a teremtés örömeit;
és már gyakorló kézművesek portékái között találják meg apró ajándékaikat maguknak és szeretteiknek.
Ebbe a térbe várjuk szeretettel olyan kézműves szolgáltató partnereinket,
akik saját termékeik, alkotásaik bemutatása, árusítása mellett vállalják,
hogy tevékenységükből kézműves foglalkozást tartanak vendégeinknek.
*** A 2024-es Everness Fesztiválra a kézművesek jelentkezési határideje: május 31. péntek éjfél. ***
A Rendezvény időpontja: 2024. június 25- július 01.
Kapunyitás: 2024. június 25. kedd 12.00 óra.
Zárás: 2024. július 01. hétfő 12.00 óra
Építési nap: június 24. hétfő
Bontás: július 01. hétfő 12.00 órától 19:00 óráig
A helyszín pontos címe
Sió Camping
8600 Siófok-Sóstó, Pusztatorony tér 1.
https://siocamp.com
Várható résztvevői létszám: napi 3500-4000 fő
Szervező
InSpiral Event Kft. 1031 Budapest, Zrínyi u. 32.
Ügyvezető: Háger-Veress Ákos
Elérhetőségek
E-mail: info@everness.hu
Web: www.everness.hu
Facebook: www.facebook.com/everness
KÉZMŰVES RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
A Fesztivál vendégei részére kézműves foglalkozás tartása a megadott idősáv(ok)ban és napo(ko)n.
A kézműves foglalkozáshoz az alapanyagot a szolgáltató partner biztosítja saját magának.
A kézműves foglalkozások árát vendégeink részére a szolgáltató partner határozza meg.
A kézműves kitelepülés díja:
a fesztivál ideje alatt forgalmazott
(eladott termékekből és/vagy megtartott kézműves foglalkozásokból befolyt)
teljes bruttó bevétel 25%-a.
A KÉZMŰVES KITELEPÜLÉSHEZ BIZTOSÍTJUK
A foglalkozás napjára (1-3 napra) belépőjegy, a 4. naptól heti bérlet 1 fő részére.
A készpénzmentes fizetéshez és az elszámoláshoz szükséges terminált, amit kollégánk kezel.
A Miraculum Alkotótér fedett területén belül az adott kézműves tevékenység végzéséhez
két sörpadszett (2 asztal és 4 pad) a vendégek leültetéséhez.
A saját eszközök, kellékek, használati és eladásra szánt tárgyak,
a foglalkozáshoz szükséges alapanyagok a megadott idősávban a saját helyszínen elhelyezhetők.
TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK
A Rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezned kell a saját tevékenységi körödnek megfelelő, érvényes kereskedelmi,
szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal,
mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, Helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet
a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről” szóló jogszabály határozza meg.
Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton lehetséges.
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741
NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számla: HU97100320000107606400000000
Bővebb felvilágosítás
Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120
ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT
A Rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja.
Emellett kérjük, hogy gondoskodj értékeid, árukészleted biztonságos tárolásáról.
A Rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a Szervezők nem vállalnak felelősséget!
FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS
A Rendezvényen HelloPay készpénzmentes fizetőrendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik,
amelynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatóra nézve kötelező.
A Rendezvényen a vásárlás elektronikus utalványnak minősülő HelloPay RFID kártyával (fesztiválkártya) vagy bankkártyával történik.
Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása szigorúan tilos!
A terminálon befolyt (25%-kal csökkentett) bevétel kifizetése a Fesztivált követően a megadott bankszámlaszámra 10 napon belüli utalással történik.
SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM
A kézműves foglalkozást tartók a Rendezvény szolgáltatóihoz és vendéglátóihoz hasonlóan kötelesek
a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, palackok, stb.)
szelektíven (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális) gyűjteni,
valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.
A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását
a Fesztivál Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.
Takarítási és környezetterhelési díj:
A foglalkozás végén, illetve bontás után rendezetlenül hagyott szolgáltatói helyekre
50 000 Ft takarítási díjat számítunk fel.
A helyszínen felállított sátrakra ragasztani, matricázni tilos!
A sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 25 000 Ft.
SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN
Mobilház, lakókocsi hely bérlése: https://www.everness.hu/
FONTOS: A mobilházak foglalása 2024. június 25 - július 01. között érvényes,
de azon szolgáltatók, akik mobilházat bérelnek, már az építési nap (június 24.) éjszakájától elfoglalhatják a házaikat.
Sátrazás: a kézműves foglalkozást tartó partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget (sátorhelyet),
kizárólag a közreműködői kemping területén.
Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szeretnél részt venni a
Miraculum Alkotótérben mint kézműves foglalkozást tartó Partner,
akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le jelentkezésedet
2024. május 31. (szerda) éjfélig.
Miraculum Alkotótér - JELENTKEZÉSI ŰRLAP
Amennyiben termékeidet a Rendezvény ideje alatt saját vagy bérelt sátorban ÁRUSÍTANI IS szeretnéd,
tehát Szolgáltató partnerünk IS lennél, úgy feltétlenül olvasd el az alábbi (hosszú és részletes) feltételeket!
Szolgáltatói-, kézműves és workshop partneri kitelepülés is csak a Rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.
A Rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a napi nyitvatartási idő
az I-es szolgáltatói zónában (Korzó) 10:00-22:00, a II-es szolgáltatói zónában 10:00-19:00 óra között kötelező.
Ennél korábban és később (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) is van lehetőség a nyitvatartásra,
amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. hangos zene, hangosított előadás) nem zavarja a vendégek nyugalmát.
ZAJ ÉS HANGRENDELET
Reggel 7:00 és 9:00 között a CSENDES ÓRÁK időszakát tartjuk a fesztivál teljes területén.
E két óra alatt a hangos zene vagy hangszeres zenélés nem engedélyezett.
24:00 óra után hatóságilag TILOS a hangos tevékenység!
A Fesztivál ideje alatt a szervezők egy külön erre a feladatra kijelölt csapata (szükséges eszközökkel) ellenőrzi
az összes helyszín hangerejét és amennyiben az túl hangos, úgy azt jelezni fogják a kapcsolattartó vagy helyszínfelelős felé.
AUTÓ- ÉS TEHERFORGALOM
A Rendezvény ideje alatt a Rendezvény területén az autós- és teherforgalom
a szolgáltatóknak, workshop partnereknek, kézműveseknek TILOS!
Személygépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehetséges (kizárólag az előre leadott rendszám alapján).
Parkolás a Rendezvény területén belül 1 db személygépjármű számára
a saját bérelt parcella területén ingyenes (a parcella kiválasztáskor ezt is érdemes figyelembe venni).
Amennyiben az installációja ezt nem engedi meg, úgy a parkolás a Fesztivál területén belül (egy gépjárműre) DÍJKÖTELES,
amelynek összege 20 000 Ft (+Áfa). A gépjárművel a Rendezvény ideje alatt a közlekedés szigorúan tilos!
A SZOLGÁLTATÓI ÉS ÁRUSÍTÓI KITELEPÜLÉS FELTÉTELEI
Árusítóhely
Minimum 3 méter széles utcafront, ahol a termékek helyszíni értékesítése, és/vagy bemutatása történik.
Hangosítás nem, halk zene használata engedélyezett.
A fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása/bérlése során
műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat megléte kötelező.
Amennyiben az eszközt a Szervező adja bérbe, úgy azok rendelkeznek a szükséges műbizonylattal, saját sátor esetén a Szolgáltató felelőssége ennek beszerzése.
A jelentkezés csak akkor tekinthető elfogadottnak, ha a Szolgáltató a teljes részvételi díjat (területbérlés, bérletek és bérelt eszközök) számla ellenében kifizette.
A KÉZMŰVES SÁTORRAL TÖRTÉNŐ KITELEPÜLÉS RÉSZLETES FELTÉTELEI
A Kézműves árusító partnereknél a jelentkezési lap kitöltését követően, gyors elbírálási folyamat következik.
Ezzel párhuzamosan kerülnek megbeszélésre a megjelenés feltételei (pl: melyik parcellán lesz a partner) és a számlázás is.
A jelentkezés csak abban az esetben tekinthető véglegesnek, ha a teljes részvételi díj (területbérlés, bérletek és bérelt eszközök) számla ellenében kifizetésre került.
A KÉZMŰVES PARTNERI KITELEPÜLÉS DÍJA
A terület bérleti díjának alapja a teljes parcella, ami vagy használható kitelepülésre, vagy bizonyos rész lekeríthető akár backstage-ként.
Így lehetőség van arra, hogy lakósátor épüljön vagy a Partner gépkocsival parkoljon (ebben az esetben csak a Rendezvény végén, a bontás megkezdés után tudják elhagyni a területet).
Ennek feltétele, hogy a backstage legyen jól elhatárolható az árusító, szolgáltató, előadói tértől, az utcafrontról ne lehessen belátni!
A terület bérleti díja 3850 Ft / négyzetméter, azaz egy 25 négyzetméteres parcella bérleti díja 96 250 Ft.
A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor, padozat, sörpadszett) bérleti díját.
A szolgáltató helyek bérleti díjai az alábbiakat tartalmazzák:
- Bérelni kívánt terület használata, amelyre saját vagy bérelt sátor/stand/jurta állítható fel.
- 1 db 230V-os áramvételezési lehetőség, a helyszíntől maximum 20 m-re.
(Az erre csatlakozó hosszabbítónak legalább IP44-esnek kell lennie, az összes a Szolgáltató által használt egyéb elosztónak és hosszabbítónak kültérinek kell lennie.
A lámpák, egyéb elektronikai eszközök megfelelő biztonságáért a Szolgáltató felelős. Amennyiben a Szolgáltató nem a szabványoknak megfelelő
vagy nem megfelelő állapotú eszközt használ, úgy a Szervező felszólíthatja az eszköz használatának befejezésére. Amennyiben a felszólításnak nem tesz eleget,
úgy az áramellátását a Szervező szüneteltetheti. Abban az esetben, ha nem megfelelő állapotú eszközök miatt a Rendezvénynek
vagy harmadik félnek kára keletkezik, úgy az eszköz tulajdonosa köteles a kárt teljeskörűen megtéríteni.)
- Díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt sátorozási területen.
A Szolgáltató bérelt területe átvételkor 30 000 Ft Hulladékgazdálkodási letéti díjat köteles fizetni, amely teljes egészében visszajár,
amennyiben a terület tisztán (szemét és hulladék nélkül), rendezett állapotban kerül visszaadásra a Szervező részére.
BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK
3x3 sátor: 55 000 Ft + ÁFA
6x3 sátor: 95 000 Ft + ÁFA
5x5 sátor: 175 000 Ft + ÁFA
5x10 sátor: 350 000 Ft + ÁFA (2db 5x5-ös összefűzve)
10x10 sátor: 500 000 Ft + ÁFA
5x5 padozat (fa padló): 125 000 Ft + ÁFA
5x10 padozat (fa padló): 250 000 Ft + ÁFA
10x10 padozat (fa padló): 400 000 Ft + ÁFA
Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 7800 Ft + ÁFA / szett
(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.)
SZOLGÁLTATÓI BELÉPŐ A KÉZMŰVES PARTNER SZEMÉLYZETE RÉSZÉRE
A kézműves Partner személyzeti heti bérletének ára 42 000 Ft/fő, ami a Rendezvény teljes idejére (építés és bontási napot is beleértve) érvényes.
A kisméretű kitelepüléssel (5x5 méter) érkező kézműves Partner maximálisan megvásárolható kedvezményes bérleteinek száma 6 db.
Ennél nagyobb kitelepülés esetén minden esetben egyedi megállapodás történik.
A karszalagok NEM átruházhatóak, ezért kérjük, olyan személyzetet válassz, aki a Fesztivál teljes ideje alatt segítségedre lesz!
A TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK
Az árusítással egybekötött kitelepüléshez rendelkezni kell a saját tevékenységi körnek megfelelő érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel,
illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.
A kereskedők (árusok) számára, a bejelentés módja változatlan. A gazdasági társaságok kizárólag elektronikusan,
a cégkapun keresztül tudják bejelenteni, míg az egyéni vállalkozók ügyfélfogadási időben személyesen, postán, vagy elektronikusan szintén ügyfélkapun keresztül.
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről” szóló jogszabály határozza meg.
Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton lehetséges.
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741
NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számla: HU97100320000107606400000000
Bővebb felvilágosítás:
Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120
SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM
A Rendezvény szolgáltatói kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, stb.) szelektíven gyűjteni
(lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális), valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.
Minden Szolgáltató és Partner köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni. A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre
vonatkozó előírások betartását a Rendezvény Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.
Takarítási és környezetterhelési díj:
A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 25 000 Ft.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a kézműves Partneri egység működése továbbra sem felel meg
a Rendezvény szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, 100 000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra.
FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS
A Rendezvényen készpénzmentes fizetési rendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, amelynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatónak kötelező.
Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása szigorúan TILOS!
A jelentkezés elfogadása után a Fesztivál Szervezője a Jelentkező (Szolgáltató vagy Partner) céges adatait továbbítja
a készpénzmentes fizetést biztosító cég részére ahol elkészítik az elektronikus háromoldalú szerződést.
Ennek (online) aláírása elengedhetetlen feltétele annak, hogy a szolgáltató fizetős tevékenységet vagy szolgáltatást tudjon végezni.
A szerződéskötés díja 5000 Ft + Áfa, amely automatikusan kerül levonásra a Rendezvény után, a Szolgáltató bevételének kiutalásakor.
A POS terminál használatáról a Rendezvény kezdete előtt (a terminál átvételekor a helyszínen) a terminál üzemeltetője oktatást tart,
és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt is. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.
A rendszerhasználati díj a bruttó bevétel 5,5%-a, amely automatikusan kerül levonásra az elszámolás során. A terminálon befolyt (5,5%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére
a rendezvényt követő 10 napon belül kerül sor átutalással, a Szolgáltató által jelentkezéskor megadott bankszámlaszámra.
A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadás) kötelező,
ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik. Ennek betartása a szolgáltató felelőssége!
Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen árusítanál is a kézműves foglalkozások tartása mellett,
akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésedet:
KÉZMŰVES ÁRUSÍTÓI JELENTKEZÉSI LAP
A beérkezett jelentkezések elbírálása folyamatosan történik.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről, valamint minden további információról és teendőről e-mail-ben értesítünk.
Kérjük, hogy a kommunikáció átláthatósága és tervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot,
így megállapodás részletei minden résztvevő számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.
A Miraculum Alkotótérrel kapcsolatos egyéb kérdéseiddel fordulj bizalommal Szervezőnkhöz
Szántó-Külitsné Rácz Mónika
szkr.monika.everness@gmail.com
+3630 3857038