Miraculum Kézműves Alkotótér - INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

 

A Miraculum alkotói tér keretein belül szeretnénk lehetőséget biztosítani az Everness Fesztivál 2025 látogatóinak, hogy az alkotáson, kézművességen keresztül kapcsolódjanak ki, töltődjenek fel, tapasztalják meg a bennük rejlő kreatív energiákat, és ezáltal kerüljenek közelebb Önmagukhoz.

 

Várjuk azon kézművesek jelentkezését, akik kézműves, alkotó workshopokat szeretnének tartani a Fesztivál ideje alatt!

A Kézműves Workshopok való részvétel a Fesztiválozók részére nem ingyenes a részvételt a Fesztivál belépője nem foglalja magában.
A részvételi díjat a Szervező és Kézműves workshop Szolgáltató közösen határozzák meg.

 

Dátum: 2025. június 24 - 30.

A helyszín: SioCamping - Sófok-Sóstó

Siófok, Puszta-torony tér 1, 8600

Várható résztvevői létszám: napi 3-5000 fő

 

Szervező:

InSpiral Event Kft. 

Web: www.everness.hu
Facebook: www.facebook.com/everness

 

 

 

NYITVATARTÁS 

Amennyiben csak egy-egy napra érkeznél a Fesztiválra, úgy a Miraculum helyszínen belül biztosítunk erre lehetőséget.

Ebben az esetben vállalod, hogy a szerződésben meghatározott napon 10-19 óra között jelen vagy a Miraculum térben, valamint 2 workshopot (60-120 perc) tartasz a Fesztivál Vendégeinek, előre egyeztetett és meghirdetett időpontban.

 

Amennyiben a Fesztivál teljes ideje alatt szeretnél jelen lenni, úgy a Miraculum helyszínhez kapcsolódva, de külön sátorban van erre lehetőséged.

Ebben az esetben vállalod, hogy a Fesztivál teljes időtartama alatt, nyitvatartási időben (10-19h) jelen vagy, és az árusítás mellett naponta 2 workshopot tartasz (60-120perc) a Fesztivál Vendégeinek, előre egyeztetett és meghirdetett időpontban.

 

Június 24. kedd: 12.00 19:00.

Június 25-29. szerdától vasárnapig: 10:00- 19:00.

Június 30. hétfő: 10:00 - 12.00 óra között Ezen a napon kézműves workshopok tartására már nincs lehetőség!

Nyitvatartási időben (kivéve június 30. hétfő) napi 2 workshop megtartását kell vállalni. Igény esetén ennél korábban és később is (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) lehetőség van a nyitvatartásra, amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. zavaró és hangos effektek kalapálás, fűrészelés, zene, stb). nem zavarja a vendégek nyugalmát.

 

 

MIRACULUM KÉZMŰVES WORKSHOP FELTÉTELEK

Kézműves workshop helyszíne
Miraculum Kézműves Workshop helyszín a Szervező saját szervezésű helyszíne, amely fesztivál ponyva felállításával valósul meg.
Itt naponta Kézműves Workshop Szolgáltatók váltják egymást árusítással és kézműves workshopok megtartásával.


A Miraculum kézműves Workshop helyszínhez kapcsolódóan limitált férőhellyel Szervező lehetőséget biztosít egy hétre történő Kézműves Workshop Szolgáltatóknak is a kitelepülésre. Ebben az esetben a sátrat a Kézműves Workshop Szolgáltató biztosítja, a területet a Szervező biztosítja.
A fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása, bérlése során műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat megléte kötelező. Amennyiben az eszközt a Szervező adja bérbe, úgy azok rendelkeznek a szükséges műbizonylattal, saját sátor esetén a Szolgáltató felelőssége ennek beszerzése.

Hangosítás nem, halk zene használata engedélyezett.

A jelentkezés csak akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt a Szervező írásban visszaigazolta.

 

A Kézműves workshop partneri részvétel díja

Egy napos kitelepülés esetén

A workshopokból és az értékesített termékek után befolyt bevételből 25% a szervező jutaléka.

Terület és sátorbérlési díj nincs a Miraculum kézműves workshop tér az Everness saját helyszíne, amelynek felállítását Szervező vállalja.

Szervező 1db napijegyet biztosít a Kézműves workshop Szolgáltatónak.

Szervező 1 sörpad szettet (1 asztal +2 pad) biztosít árusításra és 2 sörpad szettet biztosít a kézműves workshopok megtartásához. Egyéb eszközöket a Kézműves Workshop Szolgáltató feladata és költsége biztosítani.

A kézműves workshopokhoz szükséges anyagok és felszerelések biztosítása a Kézműves Workshop Szolgáltató feladata és költsége.

 

A Fesztivál teljes idejére való kitelepülés esetén

A workshopokból és az értékesített termékek után befolyt bevételből 25% a szervező jutaléka.

A kézműves workshopokhoz szükséges anyagok és felszerelések biztosítása a Kézműves Workshop Szolgáltató feladata és költsége.

Szervező 1db heti bérletet biztosít ingyenesen.
Kézműves workshop Szolgáltatónak lehetősége van további 1db Szolgáltató bérletet vásárolni, amennyiben a kézműves workshopok megtartásához Segítőre van szüksége. A szolgáltatói heti bérlet ára 50.000 Ft/fő, ami a Rendezvény teljes idejére (építés és bontási napot is beleértve) érvényes. A karszalagok NEM átruházhatóak, ezért kérjük, olyan Segítséget válassz, aki a Fesztivál teljes ideje alatt jelen tud lenni.

Területbérleti díj nincs. Azonban a szükséges sátrat (3x3m vagy 3x6m utcafront 3m hosszú) a Kézműves workshop Szolgáltató köteles biztosítani. Ugyanakkor sátorbérlésre Szervezőn keresztül van lehetőség (árak alább).

Szolgáltató összesen 2 sörpad szettet (2 asztal + 4 pad) biztosít árusításra és a kézműves workshopok megtartásához. Egyéb eszközigényeket a Szolgáltató feladata biztosítani.

A parcellán belül van lehetőség backstage kialakítására, így lehetőség van lakósátor felállítására vagy gépkocsi parkolásra (ebben az esetben csak a Rendezvény végén, a bontás megkezdés után tudják elhagyni a területet). Ennek feltétele, hogy a backstage legyen jól elhatárolható az árusító, szolgáltató tértől, az utcafrontról ne lehessen belátni. 

Szervező által biztosított feltételek:

1 db 230V-os áramvételezési lehetőség, a helyszíntől maximum 20 m-re,
(Az erre csatlakozó hosszabbítónak legalább IP44-esnek kell lennie, az összes a Szolgáltató által használt egyéb elosztónak és hosszabbítónak kültérinek kell lennie. A lámpák, egyéb elektronikai eszközök megfelelő biztonságáért a Szolgáltató felelős. Amennyiben a Szolgáltató nem a szabványoknak megfelelő vagy nem megfelelő állapotú eszközt használ, úgy a Szervező felszólíthatja az eszköz használatának befejezésére. Amennyiben a felszólításnak nem tesz eleget, úgy az áramellátását a Szervező szüneteltetheti. Abban az esetben, ha nem megfelelő állapotú eszközök miatt a Rendezvénynek vagy harmadik félnek kára keletkezik, úgy az eszköz tulajdonosa köteles a kárt teljeskörűen megtéríteni.)

- díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt sátorozási területen.

A Kézműves Workshop Szolgáltató a biztosított területe átvételekor 30.000 Ft Hulladékgazdálkodási letéti díjat köteles fizetni, amely teljes egészében visszajár, amennyiben a terület tisztán (szemét és hulladék nélkül), rendezett állapotban kerül visszaadásra a Szervező részére.

  

BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK

3x3 sátor: 60.000 Ft + ÁFA
6x3 sátor: 100.000 Ft + ÁFA
Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 8.000 Ft + ÁFA / szett
(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.)

 

A TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való részvételhez, kitelepüléshez rendelkezni kell a saját tevékenységi körnek megfelelő érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.

csak szolgáltatást végző vállalkozásoknak (a workshopok ide tartoznak) nincs bejelentési kötelezettségük.
kereskedőknek (árusoknak) bejelentési kötelezettségük van.
gazdasági társaságok kizárólag elektronikusan, a cégkapun keresztül tudják bejelenteni, míg az egyéni vállalkozók ügyfélfogadási időben személyesen, postán, vagy elektronikusan szintén ügyfélkapun keresztül.

A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló jogszabály határozza meg.
Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton lehetséges.
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741
NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számla: HU97100320000107606400000000


Bővebb felvilágosítás:
Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120

 

 ZAJ ÉS HANGRENDELET

Reggel 7:00 és 9:00 között a CSENDES ÓRÁK időszakát tartjuk a fesztivál teljes területén.

E két óra alatt tilos bárminemű hangoskodás, vagy hangosítás használata.
24:00 óra után hatóságilag TILOS a hangos tevékenység! A fesztivál ideje alatt a szervezők egy külön erre a feladatra kijelölt csapata (szükséges eszközökkel) ellenőrzi az összes helyszín hangerejét és amennyiben az túl hangos, úgy azt jelezni fogják a kapcsolattartó vagy helyszínfelelős felé.

 

ÉPÍTÉS, BONTÁS

Építési nap (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása): június 23. (hétfő) 9:00 - 21:00 óra között lehetséges.
Zárás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): június 30. (hétfő) 12.00 órától kezdődik.

 

AUTÓ- ÉS TEHERFORGALOM

Amennyiben egy napra veszel részt Miraculum Kézműves Workshop Szolgáltatóként, úgy lehetőséget biztosítunk a behajtásra egyszeri alkalommal, az alábbiak szerint:

Személygépkocsival behajtani behajtási engedéllyel lehetséges (kizárólag az előre leadott rendszám alapján):

Behajtási lehetőség: 9:00-ig kizárólag a kézműves workshop napján
Kihajtási lehetőség: 19:00 után, de 24:00-ig kizárólag a workshop napján.
Parkolás kizárólag a Szervező által kijelölt helyen!

 

Amennyiben az Everness Fesztzivál 2025 egész ideje alatt vállalod a kitelepülést Kézműves Workshop Szolgáltatóként, úgy az alábbi feltételek érvényesek:

A rendezvény ideje alatt a rendezvény területén az autós- és teherforgalom a szolgáltatóknak, kereskedőknek, partnereknek TILOS (nem engedélyezett).
Személygépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehetséges (kizárólag az előre leadott rendszám alapján).
Parkolás a rendezvény területén belül 1 db személygépjármű számára a Kézműves workshop parcella területén belül ingyenes amennyiben a hozott 6 bérelt sátor mérete ezt lehetővé teszi. Amennyiben a szolgáltató installációja ezt nem engedi meg, úgy a parkolás a Fesztivál területén belül (egy gépjárműre) DÍJKÖTELES, amelynek összege 20.000 Ft +Áfa (25.400 Ft). A gépjárművel a Rendezvény ideje alatt a közlekedés szigorúan tilos.

 

ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy Partnereink gondoskodjanak értékeik és árukészletük biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a Szervező nem vállal felelősséget.

 

 SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM

A Rendezvény szolgáltatói kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, stb.) szelektíven gyűjteni (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális), valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.

Minden szolgáltató köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni. A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását a Rendezvény Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.

Takarítási és környezetterhelési díj:

A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 50.000 Ft.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a Szolgáltató működése továbbra sem felel meg a Rendezvény szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, 100.000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra.

 

FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS

A Rendezvényen készpénzmentes fizetési rendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, amelynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatónak, workshop partnernek kötelező.
Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása szigorúan TILOS.

A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadás) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik. Ennek betartása a Kézműves Workshop Szolgáltató felelőssége.


A MIRACULUM Kézműves Workshop helyszínen 1 napra csatlakozó Kézműves Workshop Szolgáltató részére a Szervező biztosítja a POS terminált, melyet a Kézműves Workshop Szolgáltató KÖTELES használni. Ugyanakkor nyugta/számlaadási kötelezettsége a Szolgáltatónak van!
Ebben az esetben a Szervezői Jutalékot (bruttó bevétel 25%-a) a Szervező (InSpiral Event Kft) számlázza ki Szolgáltató részére, és a jutalék összegével csökkentett bevételt továbbítja a Szolgáltató részére, legkésőbb 2025.07.31.ig.
A POS terminál használatáról a Rendezvény kezdete előtt Szervező (a helyszínen) oktatást tart, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt is. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező, valamint a terminál helyes használata a Kézműves Workshop Partner felelőssége.

 

Amennyiben a Fesztivál teljes idejére települ ki a Kézműves Workshop szolgáltató, úgy a jelentkezés elfogadása után a Fesztivál Szervezője a Jelentkező (Kézműves Workshop Szolgáltató partner) céges adatait továbbítja a készpénzmentes fizetést biztosító cég részére, amely elkészíti az elektronikus háromoldalú szerződést. Ennek (online) aláírása elengedhetetlen feltétele annak, hogy a szolgáltató fizetős tevékenységet vagy szolgáltatást tudjon végezni. A szerződéskötés díja 5.000 Ft + Áfa (6.350 Ft) amely automatikusan kerül levonásra a Rendezvény után, a Szolgáltató bevételének kiutalásakor.
A Szervezői Jutalék a bruttó bevétel 25%-a, amely automatikusan kerül levonásra az elszámolás során. A terminálon befolyt (25%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére a rendezvényt követő 10 napon belül kerül sor átutalással, a Szolgáltató által jelentkezéskor megadott bankszámlaszámra.
A POS terminál használatáról a Rendezvény kezdete előtt (a terminál átvételekor a helyszínen) a terminál üzemeltetője oktatást tart, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt is. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező, valamint a terminál helyes használata a Kézműves Workshop Partner felelőssége.

 

SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN

Azok a partnerek, akik a Rendezvény területén bérelnek szállást, az építési napon (hétfőn) elfoglalhatják a szállásukat.
Sátorozás: szolgáltató partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén.


Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen együttműködnél velünk,
akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésedet:
 


JELENTKEZÉSI LAP


A beérkezett jelentkezések elbírálása folyamatosan történik.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről, valamint minden további információról és teendőről e-mail-ben értesítünk.
Kérjük, hogy a kommunikáció átláthatósága és tervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot, így megállapodás részletei minden résztvevő számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.

További kérdés esetén fordulj hozzám bizalommal:

Seregi Luca

seregi.luca.everness@gmail.com