Miraculum Kézműves Alkotótér - INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS
A Miraculum alkotói tér keretein belül szeretnénk lehetőséget biztosítani az Everness Fesztivál 2025 látogatóinak, hogy az alkotáson, kézművességen keresztül kapcsolódjanak ki, töltődjenek fel, tapasztalják meg a bennük rejlő kreatív energiákat, és ezáltal kerüljenek közelebb Önmagukhoz.
Várjuk azon kézművesek jelentkezését, akik kézműves, alkotó workshopokat szeretnének tartani a Fesztivál ideje alatt!
A Kézműves Workshopok való részvétel a Fesztiválozók részére nem ingyenes a részvételt a Fesztivál belépője nem foglalja magában.
A részvételi díjat a Szervező és Kézműves workshop Szolgáltató közösen határozzák meg.
Dátum: 2025. június 24 - 30.
A helyszín: SioCamping - Sófok-Sóstó
Siófok, Puszta-torony tér 1, 8600
Várható résztvevői létszám: napi 3-5000 fő
Szervező:
InSpiral Event Kft.
Web: www.everness.hu
Facebook: www.facebook.com/everness
NYITVATARTÁS
Amennyiben csak egy-egy napra érkeznél a Fesztiválra, úgy a Miraculum helyszínen belül biztosítunk erre lehetőséget.
Ebben az esetben vállalod, hogy a szerződésben meghatározott napon 10-19 óra között jelen vagy a Miraculum térben, valamint 2 workshopot (60-120 perc) tartasz a Fesztivál Vendégeinek, előre egyeztetett és meghirdetett időpontban.
Amennyiben a Fesztivál teljes ideje alatt szeretnél jelen lenni, úgy a Miraculum helyszínhez kapcsolódva, de külön sátorban van erre lehetőséged.
Ebben az esetben vállalod, hogy a Fesztivál teljes időtartama alatt, nyitvatartási időben (10-19h) jelen vagy, és az árusítás mellett naponta 2 workshopot tartasz (60-120perc) a Fesztivál Vendégeinek, előre egyeztetett és meghirdetett időpontban.
Június 24. kedd: 12.00 19:00.
Június 25-29. szerdától vasárnapig: 10:00- 19:00.
Június 30. hétfő: 10:00 - 12.00 óra között Ezen a napon kézműves workshopok tartására már nincs lehetőség!
Nyitvatartási időben (kivéve június 30. hétfő) napi 2 workshop megtartását kell vállalni. Igény esetén ennél korábban és később is (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) lehetőség van a nyitvatartásra, amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. zavaró és hangos effektek kalapálás, fűrészelés, zene, stb). nem zavarja a vendégek nyugalmát.
MIRACULUM KÉZMŰVES WORKSHOP FELTÉTELEK
Kézműves workshop helyszíne
Miraculum Kézműves Workshop helyszín a Szervező saját szervezésű helyszíne, amely fesztivál ponyva felállításával valósul meg.
Itt naponta Kézműves Workshop Szolgáltatók váltják egymást árusítással és kézműves workshopok megtartásával.
A Miraculum kézműves Workshop helyszínhez kapcsolódóan limitált férőhellyel Szervező lehetőséget biztosít egy hétre történő Kézműves Workshop Szolgáltatóknak is a kitelepülésre. Ebben az esetben a sátrat a Kézműves Workshop Szolgáltató biztosítja, a területet a Szervező biztosítja.
A fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása, bérlése során műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat megléte kötelező. Amennyiben az eszközt a Szervező adja bérbe, úgy azok rendelkeznek a szükséges műbizonylattal, saját sátor esetén a Szolgáltató felelőssége ennek beszerzése.
Hangosítás nem, halk zene használata engedélyezett.
A jelentkezés csak akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt a Szervező írásban visszaigazolta.
A Kézműves workshop partneri részvétel díja
Egy napos kitelepülés esetén
A workshopokból és az értékesített termékek után befolyt bevételből 25% a szervező jutaléka.
Terület és sátorbérlési díj nincs a Miraculum kézműves workshop tér az Everness saját helyszíne, amelynek felállítását Szervező vállalja.
Szervező 1db napijegyet biztosít a Kézműves workshop Szolgáltatónak.
Szervező 1 sörpad szettet (1 asztal +2 pad) biztosít árusításra és 2 sörpad szettet biztosít a kézműves workshopok megtartásához. Egyéb eszközöket a Kézműves Workshop Szolgáltató feladata és költsége biztosítani.
A kézműves workshopokhoz szükséges anyagok és felszerelések biztosítása a Kézműves Workshop Szolgáltató feladata és költsége.
A Fesztivál teljes idejére való kitelepülés esetén
A workshopokból és az értékesített termékek után befolyt bevételből 25% a szervező jutaléka.
A kézműves workshopokhoz szükséges anyagok és felszerelések biztosítása a Kézműves Workshop Szolgáltató feladata és költsége.
Szervező 1db heti bérletet biztosít ingyenesen.
Kézműves workshop Szolgáltatónak lehetősége van további 1db Szolgáltató bérletet vásárolni, amennyiben a kézműves workshopok megtartásához Segítőre van szüksége. A szolgáltatói heti bérlet ára 50.000 Ft/fő, ami a Rendezvény teljes idejére (építés és bontási napot is beleértve) érvényes. A karszalagok NEM átruházhatóak, ezért kérjük, olyan Segítséget válassz, aki a Fesztivál teljes ideje alatt jelen tud lenni.
Területbérleti díj nincs. Azonban a szükséges sátrat (3x3m vagy 3x6m utcafront 3m hosszú) a Kézműves workshop Szolgáltató köteles biztosítani. Ugyanakkor sátorbérlésre Szervezőn keresztül van lehetőség (árak alább).
Szolgáltató összesen 2 sörpad szettet (2 asztal + 4 pad) biztosít árusításra és a kézműves workshopok megtartásához. Egyéb eszközigényeket a Szolgáltató feladata biztosítani.
A parcellán belül van lehetőség backstage kialakítására, így lehetőség van lakósátor felállítására vagy gépkocsi parkolásra (ebben az esetben csak a Rendezvény végén, a bontás megkezdés után tudják elhagyni a területet). Ennek feltétele, hogy a backstage legyen jól elhatárolható az árusító, szolgáltató tértől, az utcafrontról ne lehessen belátni.
Szervező által biztosított feltételek:
- 1 db 230V-os áramvételezési lehetőség, a helyszíntől maximum 20 m-re,
(Az erre csatlakozó hosszabbítónak legalább IP44-esnek kell lennie, az összes a Szolgáltató által használt egyéb elosztónak és hosszabbítónak kültérinek kell lennie. A lámpák, egyéb elektronikai eszközök megfelelő biztonságáért a Szolgáltató felelős. Amennyiben a Szolgáltató nem a szabványoknak megfelelő vagy nem megfelelő állapotú eszközt használ, úgy a Szervező felszólíthatja az eszköz használatának befejezésére. Amennyiben a felszólításnak nem tesz eleget, úgy az áramellátását a Szervező szüneteltetheti. Abban az esetben, ha nem megfelelő állapotú eszközök miatt a Rendezvénynek vagy harmadik félnek kára keletkezik, úgy az eszköz tulajdonosa köteles a kárt teljeskörűen megtéríteni.)
- díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt sátorozási területen.
A Kézműves Workshop Szolgáltató a biztosított területe átvételekor 30.000 Ft Hulladékgazdálkodási letéti díjat köteles fizetni, amely teljes egészében visszajár, amennyiben a terület tisztán (szemét és hulladék nélkül), rendezett állapotban kerül visszaadásra a Szervező részére.
BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK
3x3 sátor: 60.000 Ft + ÁFA
6x3 sátor: 100.000 Ft + ÁFA
Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 8.000 Ft + ÁFA / szett
(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.)
A TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK
A rendezvényre való részvételhez, kitelepüléshez rendelkezni kell a saját tevékenységi körnek megfelelő érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.
A csak szolgáltatást végző vállalkozásoknak (a workshopok ide tartoznak) nincs bejelentési kötelezettségük.
A kereskedőknek (árusoknak) bejelentési kötelezettségük van.
A gazdasági társaságok kizárólag elektronikusan, a cégkapun keresztül tudják bejelenteni, míg az egyéni vállalkozók ügyfélfogadási időben személyesen, postán, vagy elektronikusan szintén ügyfélkapun keresztül.
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló jogszabály határozza meg.
Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton lehetséges.
Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741
NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számla: HU97100320000107606400000000
Bővebb felvilágosítás:
Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120
ZAJ ÉS HANGRENDELET
Reggel 7:00 és 9:00 között a CSENDES ÓRÁK időszakát tartjuk a fesztivál teljes területén.
E két óra alatt tilos bárminemű hangoskodás, vagy hangosítás használata.
24:00 óra után hatóságilag TILOS a hangos tevékenység! A fesztivál ideje alatt a szervezők egy külön erre a feladatra kijelölt csapata (szükséges eszközökkel) ellenőrzi az összes helyszín hangerejét és amennyiben az túl hangos, úgy azt jelezni fogják a kapcsolattartó vagy helyszínfelelős felé.
ÉPÍTÉS, BONTÁS
Építési nap (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása): június 23. (hétfő) 9:00 - 21:00 óra között lehetséges.
Zárás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): június 30. (hétfő) 12.00 órától kezdődik.
AUTÓ- ÉS TEHERFORGALOM
Amennyiben egy napra veszel részt Miraculum Kézműves Workshop Szolgáltatóként, úgy lehetőséget biztosítunk a behajtásra egyszeri alkalommal, az alábbiak szerint:
Személygépkocsival behajtani behajtási engedéllyel lehetséges (kizárólag az előre leadott rendszám alapján):
Behajtási lehetőség: 9:00-ig kizárólag a kézműves workshop napján
Kihajtási lehetőség: 19:00 után, de 24:00-ig kizárólag a workshop napján.
Parkolás kizárólag a Szervező által kijelölt helyen!
Amennyiben az Everness Fesztzivál 2025 egész ideje alatt vállalod a kitelepülést Kézműves Workshop Szolgáltatóként, úgy az alábbi feltételek érvényesek:
A rendezvény ideje alatt a rendezvény területén az autós- és teherforgalom a szolgáltatóknak, kereskedőknek, partnereknek TILOS (nem engedélyezett).
Személygépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehetséges (kizárólag az előre leadott rendszám alapján).
Parkolás a rendezvény területén belül 1 db személygépjármű számára a Kézműves workshop parcella területén belül ingyenes amennyiben a hozott 6 bérelt sátor mérete ezt lehetővé teszi. Amennyiben a szolgáltató installációja ezt nem engedi meg, úgy a parkolás a Fesztivál területén belül (egy gépjárműre) DÍJKÖTELES, amelynek összege 20.000 Ft +Áfa (25.400 Ft). A gépjárművel a Rendezvény ideje alatt a közlekedés szigorúan tilos.
ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT
A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy Partnereink gondoskodjanak értékeik és árukészletük biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a Szervező nem vállal felelősséget.
SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM
A Rendezvény szolgáltatói kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, stb.) szelektíven gyűjteni (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális), valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.
Minden szolgáltató köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni. A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását a Rendezvény Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.
Takarítási és környezetterhelési díj:
A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 50.000 Ft.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a Szolgáltató működése továbbra sem felel meg a Rendezvény szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, 100.000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra.
FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS
A Rendezvényen készpénzmentes fizetési rendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, amelynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatónak, workshop partnernek kötelező.
Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása szigorúan TILOS.
A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadás) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik. Ennek betartása a Kézműves Workshop Szolgáltató felelőssége.
A MIRACULUM Kézműves Workshop helyszínen 1 napra csatlakozó Kézműves Workshop Szolgáltató részére a Szervező biztosítja a POS terminált, melyet a Kézműves Workshop Szolgáltató KÖTELES használni. Ugyanakkor nyugta/számlaadási kötelezettsége a Szolgáltatónak van!
Ebben az esetben a Szervezői Jutalékot (bruttó bevétel 25%-a) a Szervező (InSpiral Event Kft) számlázza ki Szolgáltató részére, és a jutalék összegével csökkentett bevételt továbbítja a Szolgáltató részére, legkésőbb 2025.07.31.ig.
A POS terminál használatáról a Rendezvény kezdete előtt Szervező (a helyszínen) oktatást tart, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt is. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező, valamint a terminál helyes használata a Kézműves Workshop Partner felelőssége.
Amennyiben a Fesztivál teljes idejére települ ki a Kézműves Workshop szolgáltató, úgy a jelentkezés elfogadása után a Fesztivál Szervezője a Jelentkező (Kézműves Workshop Szolgáltató partner) céges adatait továbbítja a készpénzmentes fizetést biztosító cég részére, amely elkészíti az elektronikus háromoldalú szerződést. Ennek (online) aláírása elengedhetetlen feltétele annak, hogy a szolgáltató fizetős tevékenységet vagy szolgáltatást tudjon végezni. A szerződéskötés díja 5.000 Ft + Áfa (6.350 Ft) amely automatikusan kerül levonásra a Rendezvény után, a Szolgáltató bevételének kiutalásakor.
A Szervezői Jutalék a bruttó bevétel 25%-a, amely automatikusan kerül levonásra az elszámolás során. A terminálon befolyt (25%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére a rendezvényt követő 10 napon belül kerül sor átutalással, a Szolgáltató által jelentkezéskor megadott bankszámlaszámra.
A POS terminál használatáról a Rendezvény kezdete előtt (a terminál átvételekor a helyszínen) a terminál üzemeltetője oktatást tart, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt is. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező, valamint a terminál helyes használata a Kézműves Workshop Partner felelőssége.
SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN
Azok a partnerek, akik a Rendezvény területén bérelnek szállást, az építési napon (hétfőn) elfoglalhatják a szállásukat.
Sátorozás: szolgáltató partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén.
Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen együttműködnél velünk,
akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésedet:
A beérkezett jelentkezések elbírálása folyamatosan történik.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről, valamint minden további információról és teendőről e-mail-ben értesítünk.
Kérjük, hogy a kommunikáció átláthatósága és tervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot, így megállapodás részletei minden résztvevő számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.
További kérdés esetén fordulj hozzám bizalommal:
Seregi Luca