Vendéglátósoknak

EVERNESS FESZTIVÁL 2025

VENDÉGLÁTÓI INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

2025-ben is várjuk azon vendéglátó ipari egységek jelentkezését, akik a különleges, egészséges életmódot támogató, kiváló minőségű ételeikkel elkápráztatják az Everness Fesztivál közönségét. Előnyt élveznek azon vendéglátósok, akik kínálatukkal ki tudják szolgálni a hagyományos igények mellett a vegetáriánus, vegán, a glutén- és laktózérzékeny vendégeinket, valamint akik alapanyagfelhasználásukban, működésükben törekszenek az igényes és környezetbarát megoldásokra

 

VENDÉGLÁTÓI JELENTKEZÉSI LAP

 

Dátum:

2025. június 24 - 30.


A helyszín:

SioCamping - Sófok-Sóstó

Siófok, Puszta-torony tér 1, 8600


Várható résztvevői létszám: napi 3-5000 fő

 

Szervező:

InSpiral Event Kft.

 

Elérhetőségek:


E-mail: vendeglatas@everness.hu
Web: www.everness.hu
Facebook: www.facebook.com/everness

 

Vendéglátói részvételi feltételek

 

NYITVATARTÁS:

2025. június 24. (kedd) 12:00 óra és 2025. június 30.(hétfő) 12:00 óra között.

Szolgáltatói és vendéglátói kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.

 

NAPI NYITVARTÁSI IDŐ:


Nyitás reggelihez: 7.00 órakor, napi kötelező minimum nyitva tartási idősáv: 11:00 23:00 óra között.
Ennél korábban és később (reggel 7:00 és este 1:00 óra között) is van lehetőség a nyitva tartásra, amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. hangos zene) nem zavarja a vendégek nyugalmát.

 

ÉPÍTÉS/BONTÁS

Építési napok (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása): 2025. június 22-23. (vasárnap-hétfő) 8:00-19:00 óra között.
Zárás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): 2025. június 30. (hétfő) 12:00 -19:00 óra között.

 

AUTÓS- és TEHERFORGALOM

A rendezvény ideje alatt a rendezvény területén az autós- és teherforgalom nem engedélyezett. Gépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehet. A napi áruszállítás, árufeltöltés céljából történő autós behajtás csak a kijelölt szerviz úton, előre egyeztetett idősávban, külön behajtási engedéllyel lehetséges. Parkolás a rendezvény területén kívül biztosított.

 

A KITELEPÜLÉS DÍJA, EGYÉB KÖLTSÉGEI:

A fesztivál ideje alatt forgalmazott teljes bruttó bevétel 20% + ÁFA, amely a rendezvény után kerül elszámolásra a készpénzmentes rendszer biztosítását szolgáltató partner által.

Terminál díj: 6.000 Ft + ÁFA / terminál

Áram fogyasztás a szervező által biztosított mérő alapján
 
A vendéglátói helyek bérleti díjai az alábbiakat tartalmazzák:
- a vendéglátóipari egység részére fenntartott tér és a hozzákapcsolódó terület használata,
- közös étkezőtér sörpad- és sörasztal-garnitúrákkal, lehetőség szerinti részleges fedéssel,
- vízhasználat,
- a kapcsolódó közterületek világítása.
 
A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor) bérleti díját és a szállás költségét. 

 

BELÉPŐK A SZEMÉLYZET RÉSZÉRE

A kitelepüléshez 3 db, a fesztivál teljes idejére érvényes, névre szóló térítés nélküli bérletet biztosítunk, amelyek harmadik fél számára nem értékesíthetőek, nem adhatók át.
Ezen felül a kitelepülés méretétől függően 3-7 db kedvezményes névre szóló szolgáltatói fesztiválbérlet, amelyek ára 50 000 Ft/db.

Természetesen a fenti kedvezményes jegyeken felül is lehet vásárolni belépőket a mindenkori aktuális heti bérlet formájában a fesztivál jegyértékesítő oldalán.

 Az építés és a szolgáltatói betelepülés napjára díjmentes építőnapi belépők igényelhetők a jelentkezés jóváhagyása után a szolgáltatói webshopban.

 

TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezned kell a saját tevékenységi körödnek megfelelő, érvényes kereskedelmi és vendéglátói engedélyekkel (fáradtolaj-elszállítási szerződés), illetve egészségügyi kiskönyvvel, melegvizes kézmosóval, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, Helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló jogszabály határozza meg.

Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton, az alábbi nyomtatvány kitöltésével lehetséges.

 
Bővebb felvilágosítás:

Siófok Város Önkormányzata
8600 Siófok, Fő tér 1.
Hatósági osztály: +36 84 504 120

 

ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy gondoskodj értékeid, árukészleted biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a szervezők nem vállalnak felelősséget.

 

SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM

A fesztivál szolgáltatói és vendéglátói kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, palackok, konyhai hulladék, étel előkészítés során keletkező hulladék, ételmaradék, mosogatólé, fáradt olaj) szelektíven (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális) gyűjteni, valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.
Az Everness rendezvényein a vendéglátóipari egységek kizárólag lebomló evőeszközöket és környezetbarát tisztítószereket használhatnak, amelyek beszerezhetőek a fesztivál ökológiai partnerétől.
Minden szolgáltató és vendéglátóipari egység köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni.

A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását a fesztivál Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.

 

TAKARÍTÁSI ÉS KÖRNYEZETTERHELÉSI DÍJ

A rendezvény végén, bontás után rendezetlenül hagyott szolgáltatói helyekre 50 000 Ft takarítási díjat számítunk fel.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a szolgáltató vagy vendéglátóipari egység működése továbbra sem felel meg a fesztivál szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, (a kaució összegéből) 50 000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra.

 

FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS

A rendezvényen FestiPay készpénzmentes fizetőrendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, melynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatónak kötelező.
A rendezvényen a vásárlás kizárólag elektronikus utalványnak minősülő FestiPay RFID kártyával (fesztiválkártya).Készpénz, bankkártya és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása tilos.
A POS terminál használatáról a FestiPay Zrt. a rendezvény megkezdését megelőzően (a terminál átvételekor a helyszínen) oktatást tart a szolgáltatók számára, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.

A terminálon befolyt, a kitelepülés díjaival csökkentett, bevétel kifizetése a fesztivált követően történik banki átutalással.

A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadás) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik.

 

SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN

 
Sátorozás: szolgáltató partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén. A szolgáltatói parcellákon sátorozni tilos. Díjmentes sátorhely igényedet kérjük előre add le a szolgáltatói jelentkezési űrlapban!
A kemping területén töltött éjszakák idegenforgalmi adókötelezettséggel terheltek, amelyet a helyszínen kell kifizetni.


Ha felkeltettük az érdeklődésedet és szívesen együttműködnél velünk, akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésedet:

 

VENDÉGLÁTÓI JELENTKEZÉSI LAP

 

A beérkezett jelentkezések elbírálására a jelentkezési határidő letelte után kerül sor. Ezután e-mail-ben értesítünk a további információkról, teendőkről.

Kérünk, hogy a kommunikáció átláthatósága és szervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot (vendeglatas@everness.hu), így megállapodásunk részletei mindannyiunk számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.

Köszönjük!