SZOLGÁLTATÓI INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

Idén is várjuk azon partnerek és szolgáltatók jelentkezését, akik lehetőséget adnak a fesztiválozóknak arra, hogy a jól bevált eszközök mellett olyan új technikákkal, módszerekkel, termékekkel ismerkedhessenek meg, amelyek hozzájárulnak  az egészséges életmód, a feltöltődés, és a külső-belső harmónia megteremtéséhez.

 

Hennások figyelmébe: idén villámgyorsan beteltek a hennás helyeink, így ezeken felül már nem tudunk több hennázót fogadni a fesztiválra. Köszönjük a megértésedet!

 

Tekintsd meg rövid bemutatkozónkat, melyből megtudhatod, milyen összetételű, érdeklődésű közönséggel találkozhatsz az Everness-en, és hogy mitől más ez a fesztivál!

 

 

A helyszín alaprajzának* megtekintéséhez kattints IDE! 
*A térkép tájékoztató jellegű. A szolgáltatói helyek pontos kijelölésére a jelentkezés lezárása után kerül sor.

 

Dátum: 2018. június 20-25.

A helyszín pontos címe: 8226 Alsóörs, Camping utca 19. (Pelso Camping)

Várható résztvevői létszám: napi 4000 fő

Kapunyitás: június 20. (szerda) 12.00 óra

Zárás: június 25. (hétfő) 12.00 óra

Építés: június 19. (kedd) 8.00 - 19.00 óra között

Bontás: június 25. (hétfő) 12.00 - 16.00 óra között

 

Szervező:

Everness Rendezvények Zrt.

Elérhetőségek:

Telefon: +36-1-299-0989

Levelezési cím: 1277 Budapest, Pf.: 67.

E-mail: info@everness.hu

Web: www.everness.hu

Facebook: www.facebook.com/everness

 

 

 

 

EVERNESS FESZTIVÁL 2018

Szolgáltatói részvételi feltételek

 

 

NYITVA TARTÁS: június 20. (szerda) 12.00 óra és június 25. (hétfő) 12.00 óra között.

Szolgáltatói kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitva tartási idejére lehetséges.

 

A rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a szolgáltatók napi nyitva tartása 10.00-19.00 óra között kötelező. Ennél korábban és később (reggel 7.00 és este 23.00 óra között) is van lehetőség a nyitva tartásra, amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. hangos zene) nem zavarja a vendégek nyugalmát.

 

ÉPÍTÉS / BONTÁS

Építési nap (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása):  június 19. (kedd) 8.00-19.00 óra között.

Zárás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): június 25. (hétfő) 12.00-18.00 óra között.

 

AUTÓS-/ TEHERFORGALOM

A rendezvény ideje alatt a a rendezvény területén az autós- és teherforgalom nem engedélyezett.

 

SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS TÍPUSAI

- Árusító standhely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen termékek / szolgáltatások (pl. hennázás) helyszíni értékesítése, és/vagy bemutatása.

- Egyéni kezelőhely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen masszázs, egyéb egyéni terápiák, szolgáltatások nyújtása.

- Workshop sátorhely: 5x5 méter vagy nagyobb méretű helyen előre - a rendezvény honlapján - meghirdetett  programmal, szolgáltatásokkal történő kitelepülés.

- Vendéglátás: jelentkezés és bővebb információ a klein.csaba@everness.hu címen. Vendéglátós jelentkezési határidő: 2018. március 30. (péntek) éjfél

 

SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS ÁRAI

A hasznos szolgáltatói terület bérleti díja egységesen 4000 Ft + ÁFA/m2 (de minimum 36.000 Ft + ÁFA).

A kiemelt helyen (pl.: sarokparcellán, Balaton parti szakaszon) lévő szolgáltatói terület bérleti díját 2000 Ft + ÁFA felárral számítjuk, így ezek díja egységesen 6000 Ft + ÁFA/m2 (de minimum 54.000 Ft + ÁFA).

 

A szolgáltatói terület bérleti díjai:

- ÁRUSÍTÓ STANDHELY / EGYÉNI KEZELŐHELY (3x3 - 9 m2): 36.000 Ft + ÁFA

- ÁRUSÍTÓ STANDHELY / EGYÉNI KEZELŐHELY (6x3 - 18 m2): 72.000 Ft + ÁFA

- WORKSHOP SÁTORHELY (5x5 - 25 m2): 100.000 Ft + ÁFA

- WORKSHOP SÁTORHELY (5x10 - 50 m2): 200.000 Ft + ÁFA

- WORKSHOP SÁTORHELY (8x8 - 64 m2): 256.000 Ft + ÁFA

- WORKSHOP SÁTORHELY (10x10 - 100 m2): 400.000 Ft + ÁFA

 

A szolgáltató helyek bérleti díjai az alábbiakat tartalmazzák:

- bérelni kívánt terület használata, melyre saját, vagy bérelt sátor/stand/jurta állítható,

- 1 db 230V-os áramkiállás, a helyszíntől maximum 10 m-re,

- díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt sátorozási területen,

- 1 db parkolóhely a kijelölt parkolóhelyen.

 

A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor) bérleti díját, valamint a rendezvényre érvényes szolgáltatói belépőket.

A workshopsátrak programjának közlése a fesztivál programfüzetében 30.000 Ft + ÁFA/oldal.

 

Azon szolgáltatók, akik a rendezvényen kizárólag ingyenes szolgáltatást nyújtanak vendégeinknek, 20% kedvezményt kapnak a szolgáltatói terület bérleti díjából.

 

BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK

- 3x3 sátor: 20.000 Ft + ÁFA

- 6x3 sátor: 40.000 Ft + ÁFA

- 5x5 sátor: 70.000 Ft + ÁFA

- 5x10 sátor: 140.000 Ft + ÁFA

- 10x10 sátor: 230.000 Ft + ÁFA

- 5x5 padozat (fa padló): 50.000 Ft + ÁFA

- 5x10 padozat (fa padló): 90.000 Ft + ÁFA

- 10x10 padozat (fa padló): 150.000 Ft + ÁFA

- Műanyag szék: 1.000 Ft + ÁFA / db

- Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 5.000 Ft + ÁFA / szett

 

BÉRELHETŐ SÁTRAK - FÉNYKÉPES TÁJÉKOZTATÓ

(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.)

 

SZOLGÁLTATÓI BELÉPŐK A SZEMÉLYZET RÉSZÉRE

A kitelepülés méretének függvényében az alábbi darabszámú, a rendezvény teljes idejére érvényes kedvezményes szolgáltatói belépő vásárolható 12.000 Ft/db áron:

- 3x3 árusító standhely/egyéni kezelőhely: maximum 3 db kedvezményes belépő

- 6x3 árusító standhely/egyéni kezelőhely: maximum 6 db kedvezményes belépő

- 5x5 workshop sátorhely: maximum 8 db kedvezményes belépő

- 5x10 workshop sátorhely: maximum 16 db kedvezményes belépő

- 8x8 workshop sátorhely: maximum 21 db kedvezményes belépő

- 10x10 workshop sátorhely: maximum 33 db kedvezményes belépő

 

TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezned kell a saját tevékenységi körödnek megfelelő, érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, Helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.

 

Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése:

A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a 210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló jogszabály határozza meg.

 

Kereskedelmi tevékenység bejelentéséhez BEJELENTŐ LAP* letöltéseITT.

*A bejelentő lap benyújtásához 3000 Ft-os illetékbélyeg szükséges, valamint be kell mutatni a szolgáltató és az Everness Rendezvények Zrt. által aláírt szolgáltatói szerződést.

Kérjük, a kitöltés előtt figyelmesen olvasd át a BEJELENTŐ LAP KITÖLTÉSI ÚTMUTATÓT!

 

Bővebb felvilágosítás és engedélykérelem benyújtásának helye:

Alsóörsi Közös Önkormányzati Hivatal

8226 Alsóörs, Endrődi Sándor u. 49.

Telefon/Fax: +3687447192 11-es mellék

E-mail: hivatal@alsoors.hu

 

ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy gondoskodj értékeid, árukészleted biztonságos tárolásáról!

A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a szervezők nem vállalnak felelősséget.

 

FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS

A rendezvényen HelloPay készpénzmentes fizetőrendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, melynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatóra nézve kötelező.

A rendezvényen a vásárlás elektronikus utalványnak minősülő HelloPay RFID kártyával (fesztiválkártya) illetve bankkártyával történik. Készpénz és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása tilos, kivéve az Everness Rendezvények Zrt. által kibocsájtott kupon.

A POS terminál használatáról a HelloPay Zrt. a rendezvény megkezdését megelőzően (a terminál átvételekor a helyszínen) oktatást tart a szolgáltatók számára, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.

A rendszer használati díja a bruttó bevétel 8%-a, mely automatikusan kerül levonásra a rendezvény végi elszámoláskor.

A terminálon befolyt (8%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére 2018. július 2-án  (hétfőn) kerül sor,  átutalással, a szolgáltató által jelentkezéskor megadott bankszámlaszámra. Helyszíni, a rendezvény végén (június 25-én) készpénzben történő kifizetés igényelhető 2000 Ft-os kezelési költség megfizetése ellenében.

 

A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadási kötelezettség) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik.


Ha szimpatikusak számodra a leírtak és szívesen együttműködnél velünk, akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésed:

  

  

SZOLGÁLTATÓI JELENTKEZÉSI ŰRLAP

Jelentkezési határidő: 2018. február 28. (szerda) éjfél

(Póthatáridő: 2018. április 19. szerda éjfél)

 

Kérünk, hogy a kommunikáció átláthatósága és szervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot, így megállapodásunk részletei mindannyiunk számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.

Köszönjük!

 

Szolgáltatói kitelepüléssel kapcsolatos egyéb kérdéseiddel fordulj szervezőnkhöz bizalommal:

Majoros Viktória

majoros.viktoria@everness.hu