Óvári Erika
Terápiás kutyafelvezető, Csodabogár Gyermekfejlesztő Központ
Hosszú utat tett meg, amíg megtalálta azt a hivatást, területet, amely mára a szívügyévé vált.
A kutyája, Ellie által, aki a Do as I Alapítvány vizsgázott terápiás kutyája, egy csodálatos világba csöppent, amely során nap mint nap tanul tőle magáról, az emberekről, de leginkább a gyermekekről.
Ellie-nek köszönhetően minden egyes közös foglalkozás által megtapasztalja a kutya gyermekekre gyakorolt pozitív hatását, annak hatékonyságát és fontosságát.
Ellie-vel bölcsődékbe, óvodákba heti és havi rendszerességgel járnak, segítve, támogatva a gyermekeket akár egy adott célzott foglalkozáson, vagy adott téma keretein belül.
A terápiás kutyás foglalkozás mellett napi szinten kapcsolódik gyermekekhez a Csodabogár Gyermekfejlesztő Központ megálmodójaként és tulajdonosaként, ahol rendszeresen tart egyéni- és csoportos fejlesztő foglalkozásokat, mint például alapozó terápia, TSMT, logopédia, iskola előkészítő, művészetpedagógia, és szorongásoldó foglalkozás gyermekpszichológus vezetésével.
A terápiás kutyás foglalkozások egyre nagyobb szerepet, teret és időt töltenek be az életében, amelyről szívesen osztja meg a szülőkkel, pedagógusokkal és más szakemberekkel, gyermek- és felnőttintézmények vezetőivel a tapasztalatait.
A terápiás kutyás foglalkozások célja, hogy segítsük a gyermekek érzelmi-, szociális-, kommunikációs- és kognitív készségeinek fejlődését.
A zárkózottabb gyermekek egyre jobban megnyílnak, a nem vagy csak keveset beszélő gyermekek egyre többet beszélnek, a kutyáktól félő gyermekekben oldódik a feszültség, és egyre többször és jobban próbálnak Ellie-hez kapcsolódni.
Célom, hogy népszerűsítsem a terápiás- és állatasszisztált terápia előnyeit, fontosságát, gyermekekre és felnőttekre gyakorolt pozitív hatását, a foglalkozásokban rejlő lehetőségeket, mint az oktatás egy kiegészítő, segítő „eszközét”.
A terápiás kutyás foglalkozások célja, hogy segítsük a gyermekek érzelmi-, szociális-, kommunikációs- és kognitív készségeinek fejlődését.
A zárkózottabb gyermekek egyre jobban megnyílnak, a nem vagy csak keveset beszélő gyermekek egyre többet beszélnek, a kutyáktól félő gyermekekben oldódik a feszültség, és egyre többször és jobban próbálnak Ellie-hez kapcsolódni.
Célom, hogy népszerűsítsem a terápiás- és állatasszisztált terápia előnyeit, fontosságát, gyermekekre és felnőttekre gyakorolt pozitív hatását, a foglalkozásokban rejlő lehetőségeket, mint az oktatás egy kiegészítő, segítő „eszközét”.
A terápiás kutyás foglalkozások célja, hogy segítsük a gyermekek érzelmi-, szociális-, kommunikációs- és kognitív készségeinek fejlődését.
A zárkózottabb gyermekek egyre jobban megnyílnak, a nem vagy csak keveset beszélő gyermekek egyre többet beszélnek, a kutyáktól félő gyermekekben oldódik a feszültség, és egyre többször és jobban próbálnak Ellie-hez kapcsolódni.
Célom, hogy népszerűsítsem a terápiás- és állatasszisztált terápia előnyeit, fontosságát, gyermekekre és felnőttekre gyakorolt pozitív hatását, a foglalkozásokban rejlő lehetőségeket, mint az oktatás egy kiegészítő, segítő „eszközét”.
A terápiás kutyás foglalkozások célja, hogy segítsük a gyermekek érzelmi-, szociális-, kommunikációs- és kognitív készségeinek fejlődését.
A zárkózottabb gyermekek egyre jobban megnyílnak, a nem vagy csak keveset beszélő gyermekek egyre többet beszélnek, a kutyáktól félő gyermekekben oldódik a feszültség, és egyre többször és jobban próbálnak Ellie-hez kapcsolódni.
Célom, hogy népszerűsítsem a terápiás- és állatasszisztált terápia előnyeit, fontosságát, gyermekekre és felnőttekre gyakorolt pozitív hatását, a foglalkozásokban rejlő lehetőségeket, mint az oktatás egy kiegészítő, segítő „eszközét”.
A terápiás kutyás foglalkozások célja, hogy segítsük a gyermekek érzelmi-, szociális-, kommunikációs- és kognitív készségeinek fejlődését.
A zárkózottabb gyermekek egyre jobban megnyílnak, a nem vagy csak keveset beszélő gyermekek egyre többet beszélnek, a kutyáktól félő gyermekekben oldódik a feszültség, és egyre többször és jobban próbálnak Ellie-hez kapcsolódni.
Célom, hogy népszerűsítsem a terápiás- és állatasszisztált terápia előnyeit, fontosságát, gyermekekre és felnőttekre gyakorolt pozitív hatását, a foglalkozásokban rejlő lehetőségeket, mint az oktatás egy kiegészítő, segítő „eszközét”.
A terápiás kutyás foglalkozások célja, hogy segítsük a gyermekek érzelmi-, szociális-, kommunikációs- és kognitív készségeinek fejlődését.
A zárkózottabb gyermekek egyre jobban megnyílnak, a nem vagy csak keveset beszélő gyermekek egyre többet beszélnek, a kutyáktól félő gyermekekben oldódik a feszültség, és egyre többször és jobban próbálnak Ellie-hez kapcsolódni.
Célunk, hogy népszerűsítsük a terápiás- és állatasszisztált foglalkozások előnyeit, fontosságát, gyermekekre és felnőttekre gyakorolt pozitív hatását, a foglalkozásokban rejlő lehetőségeket, mint az oktatás egy kiegészítő, segítő „eszközét”.
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel Ellie újra a Gyerekfaluban! Szombaton és vasárnap!
A terápiás kutyás foglalkozások célja, hogy segítsük a gyermekek érzelmi-, szociális-, kommunikációs- és kognitív készségeinek fejlődését.
A zárkózottabb gyermekek egyre jobban megnyílnak, a nem vagy csak keveset beszélő gyermekek egyre többet beszélnek, a kutyáktól félő gyermekekben oldódik a feszültség, és egyre többször és jobban próbálnak Ellie-hez kapcsolódni.
Célunk, hogy népszerűsítsük a terápiás- és állatasszisztált foglalkozások előnyeit, fontosságát, gyermekekre és felnőttekre gyakorolt pozitív hatását, a foglalkozásokban rejlő lehetőségeket, mint az oktatás egy kiegészítő, segítő „eszközét”.
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel Ellie újra a Gyerekfaluban! Szombaton és vasárnap!